سیم و کابل ایوان خراسان

سیم و کابل ایوان خراسان

شرکت توسعه نوین صنعت پارس کالا  با توجه به نیاز کشور در حوضه تولید سیم و کابل با کیفیت در سال 1385 تاسیس گردید. که محصولات خود را با نام تجاری سیم و کابل ایوان خراسان تولید و عرضه نمود.

شرکت توسعه نوین صنعت پارس کالا دارنده کلیه گواهینامه های ارائه شده توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، تائیدیه توانیر، استاندارد های منطبق با اروپا CE و گواهینامه ISO 9001 : 2015 در مدیریت کیفیت می باشد و با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز قادر به تولید محصولات متنوع و با کیفیت است.

این شرکت تولید کننده انواع سیم و کابل های فشار ضعیف میباشد که عبارتند از :

یکی از تفکرات نادرست در بین مردم، این است که سیم و کابل وسایل جانبی پروژه است و در خرید آن به استاندارد ها و معتبر بودن شرکت سازنده توجهی نمیکنند و متاسفانه در دام تولید کنددگان زیر زمینی و غیر استاندار می افتند. برخلاف تفکرات نادرست سیم و کابل یکی مهمترین اجزاء یک پروژه محسوب میشود زیرا طبق آمار سازمان آتش نشانی بیش 50 درصد آتش سوزی ساختمان ها بدلیل استفاده از تجهیزات و سیم کشی های  غیر استاندارد است. تنها راه پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی خرید سیم و کابل از تولید کنندگان و فروشندگان معتبر است.

سیم و کابل ایوان خراسان دارای تمامی استاندارد های مورد نیاز چه در سطح ملی و چه در سطح دنیا میباشد. از جمله استاندارد های مهم ایوان خراسان ، استاندارد شرکت مخابرات، تایدیه توانیر، استاندارد های منطبق با اروپا CE و…. میباشد.

 

فروشگاه اینترنتی کیومارکت به عنوان نماینده رسمی سیم و کابل ایوان خراسان، تمامی محصولات این برند معتبر را با کمترین قیمت به صورت تکی و عمده و همچنین با هر متراژی حتی بالاتر از 100 متر به صورت یک تکه به فروش میرساند.

شما عزیزان میتوانید جهت ثبت سفارش یا استعلام قیمت عمده محصولات به شماره 27 905 37 0933 در واتساپ  پیام دهید و یا با شماره های 49 30 38 44-021 و
11 65 280 0938 با ما تماس بگیرید.

.

در ادامه با لیست قیمت سیم و کابل ایوان خراسان با ما همراه باشید :

لیست قیمت ایوان خراسان

جهت دریافت میزان تخفیف برای خرید های عمده با شماره های 49 30 38 44-021 و 11 65 280 0938 تماس بگیرید.

لیست قیمت ایوان خراسان
لیست قیمت ایوان خراسان